همین‌حالا که شما نشستید و با بوی گند تهران جوک می‌سازید، یک‌نفر داره وام میلیاردی می‌گیره برای ساخت نسخه ایرانی اپلیکیشن بویاب.

  248059
1

54

‏نوشته قدیم ها که موبایل نبود تو دستشویى چیکار میکردیم؟ میریدیم ، بازم سوالى بود بپرسید

  248056
1

32

زنگ زدم به ساقی گفتم چیا داری؟ گفت یه مدل ودکا دارم 150تومن یه مدل دیگش 800 تومن.
فکر کنم تو اون 800 تومنیه بهرام رادان شاشیده تو 150 تومنیه مهران رجبی :)

  248055
1

46

حالا باز الان خوبه قدیما اگه پدربزرگی فوت میکرد اولین نوه ای که به دنیا میومد اسم بابا بزرگه رو میذاشتن روش
سر همین قضیه اسم خواهرم خلیله

  248053
1

32

خوابم نمی‌بره
چرا میگن مدرسه چرا نمیگن مدرچهار؟
چرا میگن خربزه چرا نمیگن سگ گاوه؟

  248051
1

62

شوهر ایندم الان داره ب دوس دخترش قول میده که تا تهش با همن ب همین خیال باش سلیطه خانم

  248046
1

54

خانوم بچه ها رفتن. اون کنترل تلویزیون رو بده ببینیم شبکه کیش چی داره.

  248041
1

48

خدایا منو بابت همه ویدیو هایی که دوستام میفرستن و ندیده میگم خیلی باحال بود مردم از خنده ، ببخش

  248036
1

63

ای کاش گرونی، تورم، وعده ی دروغ، اختلاس و...هم مثل فیلم صحنه دار بود و بلافاصله باهاش برخورد قاطع میشد

  248021
1

132

مهم ترین چیزی که تو مدرسه یاد گرفتم این بود که هیچوقت مهم ترین چیزا رو تو مدرسه یاد نمی دن

هاروکی موراکی

  248020
1

118

وای اگر دیوان من افتد به دست دلبرم...
.
.
.

عشقهای دیگرم لو میرود خاک به سرم


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  248019
1

90

معلم تاریخمون از نردبون افتاده بود پایین
رفتم ملاقاتش گفتم چی شد که سقوط کردید؟

گفت:
خوش گذرانی خودم
دسیسه های همسرم
و وابستگی به عوامل خارجی 

  248014
1

132

مرگ حقه
ابران وسیله است:|

  248012
1

116

‏????فورى
بیانیه جکی چان دقایقی پیش منتشرشد:
این فیلم توسط افراد مغرض باترفندهای کامپیوتری تحریف،برش و همگام سازی کلمات تهیه و منتشر شده است
اگر امروز کوتاه بیام فردا نوبت مرحوم بروسلی خواهد بود
تا پای عزل رئیس صداوسیما ایستاده‌ام اگر برکنار نشن استعفا میدم وبه تدریس کنگ فو برمیگردم
 

  248007
1

98

عاشق سوراخ تنگم ^~^



جملات عاشقانه یک ماهی در وصف تُنگ:)
یه فکری به حال ذهنای منحرفتون بکنید^-^

 

 

 

جوک جدید

  248050
1

63

محمد موحدی عزیز! بگم بیان به عنوان سلطان گوز بگیرنت؟ این چه بوییه تو تهران راه انداختی؟

  248049
1

48

تهران رو یجوری بوی گوه گرفته که الان شما بری تو خیابون به صورت رندوم تو قیافه هرکی زل بزنی بدون هیچ حرف اضافه ای میگه بخدا من نبودم :|

  248044
1

62

اسمش خدمت مقدس سربازیه
ولی شما میتونی پول بدی مقدسات رو هم بخری
بعد میگن پول همه چیز نیست :)))))

  248043
1

47

‏تو شهربازی جیغ میزدم 
یارو گفت چتـه؟ 


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


گفتم همه میان شهربازی جیغ میزنن دیگه
گفت آره ولی نه وقتی رو چمنا نشسته باشن.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  248040
1

47

کاش یه روز بفهمم چه جوری تن تاک 
هم تو صدا سیما تبلیغ میکنه
هم تو ماهواره ؟!؟؟؟
.
.
حتما کار خودشونه

  248038
1

54

بابابزرگم پارسال از دنیا رفت دیشب بعد یکسال امد توخوابم گفت برو به همه بگو
جام خوبه 


گفتم مشتی بعد این همه وقت امدی که بگی مایع ظرف شویی ای خوبه؟
تبلیغات گرفتی؟


طفلک یه بار دیگه مرد :///

  248037
1

64

من براش شبکه چهار بودم


ولی اون شبکه کیش رو دوست داشت...

  248033
1

41

¡|¡||¡|¡||sadegh||¡|¡||¡|¡

همین روزاست که به جرم سلطان بیشتر تلاش کن بودن این سایت اعدامم کنن:)))

  248032
1

58

‏بعد از سه سال پیشنهاد دوستیشو قبول کرده...
اونوخت من یبار خواسگار اشتباهی اومد خونمون تا سه سال دسته گلشو نگه داشتیم به همه نشون میدادیم

  248022
1

181

امرﻭﺯ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺴﻦ ﻭ ﺳﻮﺍﺭﻛﺮﺩﻡ ﺁﺧﺮﺵ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻩ ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ،




ﮔﻔﺘﻢ :ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﻮﻝ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﻭﻧﻜﺮﺩﻡ

ﮔﻔﺖ :ﻛﺼﺎﻓﻂ آشغال ﭘﺲ ﻭﺍﺳﻪ چی ﻛﺮدی؟

  248018
1

119

nicu

یارو داشت فوتبال میدید .یهو حوصلش سر میره 
شلنگ آبو میگیره رو تلویزیون میگه برید در خونه خودتون بازی کنید

  248016
1

237

ترسناک‌تر از دختری که موهاشو کوتاه کرده لحظه ایه که بابات میخواد تو مرورگرت یه چیزی رو سرچ کنه

  248013
1

199

بعد از خواهر برادر نبودن جولز و جولی و قضیه عموی سوباسا، فهمیدن ذات واقعی جکی چان سومین شکست احساسی ما دهه شصتی‌ها به حساب میاد

  248011
1

118

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ﺁﺏ ﭘﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻭﻍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻔﯿﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﻕ ﺷﺪﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﻭ ﺩﺭﺷﺖ ﺷﺪﻥ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﯿﺸﻮﺩ؟
ﻓﻮﺭﻭﺭﺍﺩ ﮐﻦ ﺑﺮﻩ ﮐﯽ ﺑﻪ ﮐﯿﻪ؟ ﺑﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺑﮕﻴﺮﻥ

  248009
1

122

بعد از تلاش های فراوان شرکت مزمز
این شرکت موفق شد چیپس و ماست موسیر را یکی کرده 
و چیپس ماست موسیری تولید کند به این ترتیب
سود این شرکت چندین برابر شده است 
قطعا پیروزی بعدی با کسی است که بال کبابی را با پفک یکی کند !

 

جوک دوستانه

  248029
1

37

پشت هر زن موفقی ی مرد زن ذلیل نشسته

  248010
1

130

دانشجو اگه دانشجو باشه و تو دوران تحصیلش به جای پیچوندن کلاسهاش و نمره گرفتن با تقلب، به فکر آینده اش باشه؛ بالاترین حد تصورش از آینده، راننده اسنپ شدن نیست... 
به نظر من حداقل کار ممکن فکر کردن به اینه که چطور میشه از این چیزهایی که یاد گرفته استفاده کنه (اگرم با فکر کردن به نتیجه ای نمیرسه از استادش بپرسه این مبحث کاربردش در واقعیت چیه)...
البته قصد نادیده گرفتن بعضی اشتباهات و کمبود ها رو ندارم اما خودمون هم آنچنان بی تقصیر نیستیم
 

  247992
1

145

‏زن چاقی دزد تو خونشون رو میگیره، میشینه رو دزده به شوهرش میگه برو‌ پلیس بیار
شوهرش میگه: دمپاییم نیست 
دزده داد میزنه با دمپایی من برو زود‌باش
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  247980
1

47

دیروز ی دختره دیدم انقدر زشت بود 
.
.


.
.
.
.
.
یکم دقت کردم 
.




.
.
خیلی شبیه تو بود

  247903
1

61

امروز داشتم تو خیابون راه میرفتم که یهو دیدم ی دختره کلیپس نداره !
هی فک کردم 



هی فک کردم 


هی فک کردم



تا اینکه بعد از تحقیقات زیادی فهمیدم دختر نیس پسره 

  247902
1

120

این کتری هم یجوری سوت میکشه که انگار داره شیپور قیامت رو میزنه- به خودت مسلط باش بزرگوار :/
 

  247862
1

78

‏مکالمه تلفنی ما و دوستای مدرسه‌مون قسنگ اینجوری بود 
‏- الو منزل عابدی ؟
‏+ بله با کی کار دارین ؟
‏- با عابدی کار دارم 
‏+ ( زیر لب گیر عجب شل مغزی افتادیم گویان پسرش را صدا میزند )

  247854
1

176

‏۷ مرداد ۹۷//
قیمت دلار وارد کانال ده هزار تومنی شد.
واکنش مردم: خدایا خودت به دادمون برس.

۲۱ آذر ۹۷//
قیمت دلار وارد کانال ده هزار تومنی شد.
واکنش مردم: خدایا شکرت واقعا دمت گرم.
.
.
[برگرفته از کتاب زندگی در جهنمی به نام ایران]

  247849
1

134

یکی از کارای انسان پسندانه من اینع که هرجوک یااس ام اسی ک تو فورجوک بخونم رو تعدادلایکاشونگاه کنم حتی اگه مسخره ترین جوک یااس ام اس هم باشه. وتعدادلایکاشو رند میکنم... مثلا اگع 59تالایک داشت حتی اگه ازاون مطلب خوشم نیادولی لایکش میکنم تارند بشه 60...:))

  247834
1

236

اگه مردای متاهل اجازه بدن ما هم با یه دختر دوس شیم خیلی خوب میشه????????

  247817
1

118

‏کسی که کیوی رو با پوست میخوره ۳۰ بیشتر بدی موکتو هم لیس میزنه
 

  247786
1

74

سلاااااام بچه ها من یه چیزی کشف کردم...یه روز که داشتم تو فورجوک میچرخیدم یهو یه چیز بامزه اومدتو ذهنم ک درباره ی دهه هشتادی هابود توهین نبود هااا یه چیز جالب الان فهمیدم ک مسول تاییدجوک طرفدار دهه هشتادیاس... پس حواستون باشه ازاین به بعد چیزی نگید چون تاییدنمیکنه... تایه تجربه دیگربه درود:)))

  247782
1

99

با هزینه زیاد اجاره خونه. پوشک. شیر خشک.لباس و.....
من تصمیم گرفتم بچه دار نشم یا اگر هم شدم بندازمش تو جوب و فرار کنم

  247778
1

130

خدا رو شکر کوروش از خواب بیدار نشد وگرنه می‌ گرفتن به جرم سلطان امید اعدامش می کردن

  247775
1

196

بچه بودم بابام عموم رو فرستاد دنبالم که دیگه نرم اتاری بازی کنم،فرداش بابام منو فرستاد عموم رو برگردونم
 

 

 

 

جوک دوستانه

  248029
1

37

پشت هر زن موفقی ی مرد زن ذلیل نشسته

  248010
1

130

دانشجو اگه دانشجو باشه و تو دوران تحصیلش به جای پیچوندن کلاسهاش و نمره گرفتن با تقلب، به فکر آینده اش باشه؛ بالاترین حد تصورش از آینده، راننده اسنپ شدن نیست... 
به نظر من حداقل کار ممکن فکر کردن به اینه که چطور میشه از این چیزهایی که یاد گرفته استفاده کنه (اگرم با فکر کردن به نتیجه ای نمیرسه از استادش بپرسه این مبحث کاربردش در واقعیت چیه)...
البته قصد نادیده گرفتن بعضی اشتباهات و کمبود ها رو ندارم اما خودمون هم آنچنان بی تقصیر نیستیم
 

  247992
1

145

‏زن چاقی دزد تو خونشون رو میگیره، میشینه رو دزده به شوهرش میگه برو‌ پلیس بیار
شوهرش میگه: دمپاییم نیست 
دزده داد میزنه با دمپایی من برو زود‌باش
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  247980
1

47

دیروز ی دختره دیدم انقدر زشت بود 
.
.


.
.
.
.
.
یکم دقت کردم 
.




.
.
خیلی شبیه تو بود

  247903
1

61

امروز داشتم تو خیابون راه میرفتم که یهو دیدم ی دختره کلیپس نداره !
هی فک کردم 



هی فک کردم 


هی فک کردم



تا اینکه بعد از تحقیقات زیادی فهمیدم دختر نیس پسره 

  247902
1

120

این کتری هم یجوری سوت میکشه که انگار داره شیپور قیامت رو میزنه- به خودت مسلط باش بزرگوار :/
 

  247862
1

78

‏مکالمه تلفنی ما و دوستای مدرسه‌مون قسنگ اینجوری بود 
‏- الو منزل عابدی ؟
‏+ بله با کی کار دارین ؟
‏- با عابدی کار دارم 
‏+ ( زیر لب گیر عجب شل مغزی افتادیم گویان پسرش را صدا میزند )

  247854
1

176

‏۷ مرداد ۹۷//
قیمت دلار وارد کانال ده هزار تومنی شد.
واکنش مردم: خدایا خودت به دادمون برس.

۲۱ آذر ۹۷//
قیمت دلار وارد کانال ده هزار تومنی شد.
واکنش مردم: خدایا شکرت واقعا دمت گرم.
.
.
[برگرفته از کتاب زندگی در جهنمی به نام ایران]

  247849
1

134

یکی از کارای انسان پسندانه من اینع که هرجوک یااس ام اسی ک تو فورجوک بخونم رو تعدادلایکاشونگاه کنم حتی اگه مسخره ترین جوک یااس ام اس هم باشه. وتعدادلایکاشو رند میکنم... مثلا اگع 59تالایک داشت حتی اگه ازاون مطلب خوشم نیادولی لایکش میکنم تارند بشه 60...:))

  247834
1

236

اگه مردای متاهل اجازه بدن ما هم با یه دختر دوس شیم خیلی خوب میشه????????

  247817
1

118

‏کسی که کیوی رو با پوست میخوره ۳۰ بیشتر بدی موکتو هم لیس میزنه
 

  247786
1

74

سلاااااام بچه ها من یه چیزی کشف کردم...یه روز که داشتم تو فورجوک میچرخیدم یهو یه چیز بامزه اومدتو ذهنم ک درباره ی دهه هشتادی هابود توهین نبود هااا یه چیز جالب الان فهمیدم ک مسول تاییدجوک طرفدار دهه هشتادیاس... پس حواستون باشه ازاین به بعد چیزی نگید چون تاییدنمیکنه... تایه تجربه دیگربه درود:)))

  247782
1

99

با هزینه زیاد اجاره خونه. پوشک. شیر خشک.لباس و.....
من تصمیم گرفتم بچه دار نشم یا اگر هم شدم بندازمش تو جوب و فرار کنم

  247778
1

130

خدا رو شکر کوروش از خواب بیدار نشد وگرنه می‌ گرفتن به جرم سلطان امید اعدامش می کردن

  247775
1

196

بچه بودم بابام عموم رو فرستاد دنبالم که دیگه نرم اتاری بازی کنم،فرداش بابام منو فرستاد عموم رو برگردونم
 

جوک مردان

  247668
1

122

پسری که فقط ی مخاطب خاص داشته باشه پسر نیس که 
.
.
.
.
.
.جوجه خروسه

  247600
1

164

انقدر گیر دادید که چرا دکتر زنان داریم ولی دکتر مردان نداریم ، بفرما همینو میخواستی؟ 
الان جوک مردان داریم جوک زنان نداریم :|

  247393
1

171

‏تحقیق کردم پسرا هیز نیستن فقد بضی چیزارو که لازم میدونن با دقت بهش نگاه میکنن ...

  247119
1

277

‏زن گرفتن دقیقا مثل اینه که با دست خودت یه بازرس بیاری تو خونه
و مجبور باشی هر روز بهش توضیح بدی پولایی که خودت درآوردی رو کجا خرج کردی

  246830
1

152

‏براساس تحقیقات روزانه 10دقیقه زل زدن به زنان باعث میشود مردان کمتر به بیماری قلبی و فشار خون مبتلا شوند و عمرشان 5 سال زیادتر شود‌
باور کنید ما مردا هیز نیستیم واسه سلامتیون نگاهتون میکنیم

  246815
1

161

پسرا تو دنیا از هیشکی حرف‌شنوی ندارن جز مربی باشگاشون
بهشون بگه روزی ۳ وعده گوز خرو بُخور بده پشت بازو میاری میزنه:||

  246741
1

160

من تحقیق کردم مردا وقتی پول تو جیبشون هست خوش اخلاق ترینن

  246449
1

152

دختره پست گذاشته:

بچه ها معنی I dont know چی میشه


ی پسره براش نظر نوشته: نمیدونم

دختره تو جوابش نوشته: تو که نمیدونی غلط میکنی نظر میدی!!!!!


پسرای عزیز وقتی دخترا پست میذارن شما همون قلب بذاری کافیه /:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  246439
1

184

‏شما که یه پسر خوشتیپو جذاب نداری بیخود میکنید میاید همسایه روبه رویی ما میشید

  246330
1

200

مرد باید مرد باشه
حرفاش و قولاش مردونه باشه
وگرنه سبیل رو که دخترام دارن

  246316
1

204

‏حالا طرف شوهرش اسمش ممده، محمد صداش میکنه رو میشه هضم کرد ولی ناموسا مِهتی رو مَهدی صدا نکنید

  246247
1

130

ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ حضانت ﻓﺮﺯﻧﺪ 
ﻗﺎﺿﯽ : ﺧﺐ ﺧﺎﻧﻢ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﯾد

ﺑﮕﯿﺪ؟؟؟؟
ﺯﻥ : ﺑﭽﻪ ﺍﺯ ﺷﮑﻢ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﭘﺲ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﺶ ﻣﻦ ﺑﻤﻮﻧﻪ !
ﻗﺎﺿﯽ: ﺁﻗﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﮕﯿﺪ؟؟؟
ﻣﺮﺩ : ﺁﻗﺎﯼ ﻗﺎﺿﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﺳﮑﻪ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﯾﺪ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ

ﯾﻪ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻣﺎﻝ ﺷﻤﺎﺱ ﯾﺎ ﻣﺎﻝ ﺩﺳﺘﮕﺎه

  246180
1

123

‏وقتی یه پسر ایرانی بهت قول ازدواج میده مطمئن باش تنها چیزی که بهش فکر نمیکنه همون ازدواجه

  245959
1

234

بابابزرگم مشکل قلبی داشت،دکترش گفت سعی کنید ناراحتش نکنید،اومدم خبر فوت رفیقشو یجور بگم که ناراحت نشه گفتم زن دوستت بیوه شده،از خوشحالی سکته کرد.

  245719
1

251

یه مررررررررد
باس یه جوری عطسه کنه که اَمواجش پرده گوش همسایه بغلی رو که داره جارو برقی میکشه پاره کنه :))))
پسری که دو ساعت فیگور بگیره و آخرش بگه : " چ "
پسر نیس که جوجه جوجه طلاییه ^_^

 

 

 

جوک جمله سازی

  248015
1

126

کریسمس را به پدربزرگ خود تبریک بگوییم و عیدی طلب کنیم.

  245727
1

111

به یکی میگن با احمد جمله بساز

میگه اح مدرسه ها باز شد..

  244394
1

318

‏میری آرایشگاه میبینی مو ریخته رو زمین ...
میری خیاطی میبینی پارچه و نخ ریخته رو زمین ...

ولی میری‌ بانک هیچی‌ رو زمین نمیبینی حتی خودکارشونم چسبیده :|

  243567
1

156

آیا میدانستید عدد ۳ همان حرف(س) است! 
که پا شده زیرشو جارو کنن ؟

تا دانستنی های بعدی خدا نگه دار

  242849
1

101

من فقط منتظرم ببینم اونایی که تا دیروز میگفتن ایران میبازه چه حرفی واسه زدن دارن!!!!

زنده باد ایران 
یاشاسین ایران

  240947
1

287

قبل از گرفتنِ قیافه 









از داشتنِ آن اطمینان حاصل کنید
باتشکر⁦

  235448
1

225

فرهنگ لغت:
ﻧﻠﺴﻮﻥ ﻣﺎﻧﺪﻻ: ﻧﻠﺴﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﮔﯿﺮ ﮐﺮده!
ﻣﺸﺮﻭﺑﺎﺕ: ﺭﻭﺑﺎﺕ ﻣﺸﻬﺪ ﺭﻓﺘﻪ
ﮔﻮﮔﻮﻟﯽ: ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﺮﻭﺱ ﻟﯽ ﻭ ﮔﻮﮔﻮﺵ
ﺟﻨﺴﯿﺘﯽ: ﺷﻬﺮ ﺍﺭﻭﺍﺡ
ﻭﺍﻭﯾﻼ: ﻭﯾﻼﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﺵ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ!
ﻣﺰﺩﻭﺭ: ﻧﻮﻋﯽ ﻣﻮﺯ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺩﻭﺭ ﻣﯽ‌ﺭﻭﯾﺪ!
ﺑﯿﮕﻠﯽ ﺑﯿﮕﻠﯽ: ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ، ﺑﺰﺭﮒ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻟﯽ!
ﻣﻬﺮﺍﻥ: ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﻣﻪ ﺁﻟﻮﺩ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ میکند.

  230474
1

167

به طرف میگن با بقیه جمله بساز . میگه : دیشب رفتیم بیرون پیتزا خوردیم . میگن : پس بقیه اش کو ؟ میگه : تو یخچاله.............

  230313
1

213

به یارو میگن با ماهیگیر جمله بساز؛
میگه:((ماه گذشته،قشنگ یه ماهی گیر کرده بودیم تو مشکلات،قرض،بدبختی......چشتون روز بر نبی نه عجب ماهی بود. ))

  227651
1

150

یه روز به گلاب میگن با مهرداد جمله بساز میگه اقا میشه امتحان های شهریورروتو مهرداد.

  217525
1

114

معلم به بچه می گوید:با بهمن جمله بساز
.
.
.
.
.
.
.
.
بقیشو نمیگم تا چشتون در آد
.
.
.
.
نه باشه باشه میگم
بچه گفت:22 بهمن بر شما مبارک باد
.
.
.
چیه منتظر چی هستی؟؟
بیابزن نه تورو خدا بیا منو بزن"""ءءءء

  206963
1

647

معلم: با ایراد جمله بساز.

شاگرد: من میخوام با دخترتون ازدواج کنم.

معلم: اینکه ایراد نداره؟؟؟

شاگرد: پس مبارکه.

بقیه بچه ها: ایشالا به پای هم پیر شین!!!!!

شاگردD:

معلم0-o

  204636
1

328

ب من میگن با محال جمله بساز میگم :بابام اجازه داد کولر از شب تا صبح روشن بماند. میگن پس محالش کو؟ میگم: جون من نفهمیدی این محاله؟ یارو کف کرد میترسم با این همه استعداد فرار مغز ها نشم

  202048
1

258

می دانید
cat wash
یعنی چی؟
.
.
.
خیلی ساده است.
.
.
.
یعنی گربه شور.
.
.
.
حالا می دانید
dead wash
یعنی چی؟
.
.
.
یعنی مرده شور.
.
.
.
الکی مثلا من انگلیسیم خیلی قویه. :)

  199672
1

655

چیز چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
کلمه ای شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جازگزین تمام کلمات شود!

 

جوک حیوانات

  245040
1

171

امروز یه مورچه گازم گرفت گفتم آخ خ خ خ... گفت: جوووووووون دردت اومد؟ مورچه هم مورچه های قدیم...

  244057
1

149

هر بار سوسک میبینم باعث میشه فکر کنم که چقدر به پشه ها علاقه دارم

  243837
1

137

چیزی که ما از پرنده های تو قفس میشنویم: چه چه چه چه،جیک جیک جیک،چیپ چیپ چیپ. چیزی که اونا میگن: پدر سگ، توله سگ، مگه کو*ت میخاره منو کردی تو قفس بی ناموس؟

  240204
1

221

شنیدم زیاد گه میخوری! برا بقیه م نگه دار


حضرت سلیمان خطاب به مگس

  240107
1

125

میگما امسال سال خروس بود اینقد پدر مون در اومد 
حالا که امسال سال سگه چی میخاد به سرمون بیاد 
فک کنم امسال باد منتظر فعالیت های دماوند باشیم

  239935
1

226

تا به این سن رسیدم اما مغزم برای تشخیص ببر و‌پلنگ همچنان ۱۰ ثانیه فرجه میخواد://

  239923
1

1541

‏کارشناسا میگن پنگوئنها قبل از پریدن توی دریا،یه پنگوئن دیگه رو هل میدن تا مطمئن شن زیر آب شکارچی نباشه!
به چهره معصومشون نمیخورد انقدر عوضی باشن لاشیا -_-

  239763
1

122

یه بار به سبک سوباسا لگد زدم به باسن یه گربه بعدش تا چهار ماه نمیتونستم از جام جُم بخورم




اون وقت گربه میگیرین کالباس میکنین زندگیتونم رو به رشده؟
ما فقط خار داریم؟ عایا؟

  239591
1

255

‏خرس نر وقتی خرس ماده را می بیند از محل گذر کرده و بعد از مدتی تعداد خرس های آن محیط زیاد می شود.
‏( مستند صدا و سیما )

  239287
1

212

تارزان بین هزارتا میمون یه دختر خوشکل پیداکرد ولی من بین هزارتا دختر خوشکل یه میمونم پیدانکردم :((

  238909
1

176

این مگسا ک تو اتوبوس مسافرتیا گیر میوفتن و تو ی شهر دیگه پیاده میشن تکلیفشون چیه ؟چی به سر خونواده هاشون میاد؟ 


مسؤولین رسیدگی کنن
خیلی فکرمو درگیر کرده :/

  237711
1

370

اقا ما یه مرغی داریم از وقتی فهمیده تخم مرغ گرون شده دیگه تو خونه تخم نمیکنه 


میگه منو ببرید بیمارستان سزارین طبیعی هیکلم خراب میشه

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  237570
1

274

کرکس یه جوریه که انگار هر وقت رفته آرایشگاه بسته بوده مجبور شده بده باباش موهاشو بزنه :|

  237345
1

185

یه دوستیم داریم رفته ثبت احوال اسمشو تغییر داده 
به همین برکت تو توضیحات شناسنامش نوشتن اسم از مجید به محسن تغییر پیدا کرد به علت وجود افراد علاف و بیکار در شبکه های مجازی و واکنش گربه سانان به این اسم مبارک



الان جدیدا بهش می گیم محسن تخم مرغ چون بچه مایه داره

  237261
1

193

کم کم دیه تخم انسان ها با تخم مرغ داره برابر میشه !

 فرستنده : اگه بیاد