5دلیل برای استفاده از استخرهای فایبرگلاس  

1. فایبرگلاس سخت و مقاوم در برابر نوسانات بیش از حد دما میباشد. آیا می دانستید که در ساخت هواپیمای بوئینگ 777 در بخش های کلیدی سازه نظیر دماغه، باله ها و اتصال موتور به بدنه از فایبرگلاس استفاده شده است؟ و دیگر این که در ارتفاع 30000 هزار پایی دمای هوا سردتر از سردترین زمستان هاست؟ کامپوزیت ها علاوه بر استحکام و وزن کم(نسبت به فلزات)، مقاومت بالایی نسبت به خستگی، زنگ زدگی و ضربه دارند.

 

2. فایبرگلاس قوی و پایدار است. استخرها معمولاً تنش برشی در حدود 21000 psi را تحمل میکنند. استفاده از استخرهای فایبرگلاس در ایالات متحده امریکا باعث رضایت مشتری ها بوده و مخارج آن یک بار برای همیشه خواهد بود.

بلدوزر در حال رد شدن از روی قایق فایبرگلاس:

 

3. فایبرگلاس یک عایق است این یعنی دوره طولانی تر برای شنا. در حقیقت اُوِنز کورنینگ (Owens-Corning) فایبرگلاس را در سال 1938 برای عایق بندی اختراع کرد. این خاصیت فایبرگلاس سبب می شود تا شما هزینه کمتری برای حفظ دمای استخر در شرایط مناسب خرج کنید. بعلاوه استخرهای فایبرگلاس همچون قایق های فایبرگلاس هیچگونه نشتی نداشته و آب در زمین نفوذ نخواهد کرد. 

 

4. نصب استخرهای فایبرگلاس بسیار سریع تر از ساخت استخر بتونی است و نمای زیباتری دارند. شما تنها با داشتن یک گودال در محوطه ساختمان و قرار دادن استخر فایبرگلاس در آن می توانید یک استخر زیبا داشته باشید. کل این فرآیند چیزی حدود 2 روز به طول می انجامد.

 

5. شما پول خود را با خرید استخرهای فایبرگلاس نگه میدارید. چرا که با ساخت استخرهای بتنی بیشتر پول خود را صرف کارگران می کنید. زیرا در انتهای کار، کارگران به خانه های خود می روند و شما تنها یک استخر نامناسب خواهید داشت.

 

 

منبع: ترجمه شده از سایت       http://www.albertgrouplandscaping.com